Thomas Olsen

Formand

Thomas har været medlem af VFR klubbens siden 2011. Han kom ind i bestyrelsen i 2012 og blev valgt som formand i 2014.

Thomas’ kæpheste er sociale arrangementer, som Nytårskur, Træf, rejseture og køreture, samt køre uddannelse “møv” og banedage. Thomas tror på at klubben skal udvikles og styrkes, ved at vi ser og møder hinanden i den rigtige verden.

Teknik – har han ikke den store forstand på – godt vi har Dr. Lundgaard, selvom han syntes det er hyggeligt at skrue på vores cykler.

Carsten Haagensen

Næstformand

Carsten købte sin første motorcykel 3 dage efter mc kortet var i hus. En VFR fra ’92 og meldte sig samtidig ind i VFR Klub Danmark. Det var i efteråret 2016. I 2021 blev den byttet til en Yamaha FZ 1

Carsten har siden 2018 deltaget i alle de store ture / arrangementer i klubben. Han var med i træfgruppen og lavede ruten til sommertræffet i Sorø i 2019.

Carsten gør sig også som masterkører når der er brug for det og han elsker at rode med mc når tiden tillader det og kan ordne næsten alt på mc’en selv.

Carsten blev suppleant i 2020 og bestyrelsesmedlem i 2021.

Kristian Lundgaard

Kasserer

Kristian har kørt motorcykel siden han var 10 år gammel (1962). Han har haft omkring 50 forskellige motorcykler gennem hans liv og fik hans første VF400F i 1995 og har kørt VFR siden 2004.

Kristian blev oprindeligt medlem af VFR klubben i 2004 og var til hans første arrangement i klubben i 2013. Kristian ærgrer sig i dag over, at han ventede 9 år på at deltage i klubbens aktiviteter, da det kunne have været 9 fantastisk berigende år.

Kristian blev meldt ind i bestyrelsen i 2015 og har siden været klubbens kasserer.

Kristian er en flittig masterkører i klubben, han kender utallige små listige veje i det midtjyske.

Kristian er klubbens “professor” og kaldes også “Doktor Lundgaard”, da han har uovertruffen teknisk kendskab til VFR og motorcykler generelt.

Brian Sørup Lang

Bestyrelsesmedlem

Sørup har kørt MC siden 2003 og været med i klubben siden 2004 dog med en pause fra 2008 til 2014 – og i bestyrelsen siden GF i Horsens 2015.

Sørup har arrangeret banedag siden 2017 og ligeledes Mini-møv i Nord fraktionen.

Sørup leger til tider Masterkører på vores ture og er også med i turudvalget, der er med til at lave ruter og lægge dem op på MyRouteApp, så alle i klubben kan følge med på GPS’en.

Michael Rune Jensen

Bestyrelsesmedlem

Mikael fik sine første MC – en Yamaha FZ6 S2 – i 2016. Det var dog først i forbindelse med VFR-klubben, at han lærte, hvordan sådan en egentligt skulle køres.

Siden har han nydt en masse fællesture og -aktiviteter sammen med medlemmerne. Både på Honda og Suzuki.

Jes Olsen

Bestyrelsesmedlem

Jes har kørt mc siden 2010 hvor han startede på en VFR Vtec. Har siden haft mange andre MCer og kører i dag på en Ducati Multistrada 1200DVT og en Triumph Street Tripple R.

Jes interesse er teknikken og det sociale, både MCen og det køretekniske. Han kører gerne masterkører, er erfaren i at køre i alperne og er med til at arrangere de køretekniske aktiviteter i øst.

Lars Bøgvad

1. suppleant

Jeg købte min første mc spritny i 1983 en VF 750 s en sportstourer, men var en ung knægt og fandt andre ting mere spændende, så havde den kun i 2 år. Hondas v4 dna har jeg dog bibeholdt og købte en vfr 750 RC 36-2 i 2016 og meldte mig ind i klubben.

Mit formål ved at være i klubben er først og fremmest fællesskabet, hvor man brænder for det at køre mc og tager også gerne tjansen med at være masterkører på Norges turene og fællesture herhjemme, men køreteknisk udvikling og vidensdelingen er også en stor del.

Jeg skruer selv på min vfr og har generelt en stor viden indenfor mekanik og elektromekanik og særligt det elektriske/elektroniske har jeg en stor viden i.

John Ølgod

2. suppleant

Jeg har siden jeg var dreng vidst at jeg skulle have mc og den skulle være engelsk en triumph inspireret af Svend, Knud og Valdemar plakaten. Men jeg startede på Yamaha 125 og en gammel Java 2 takt som kunne dække Sundvej i røgslør. Så da jeg blev atten købte jeg en Suzuki 500 GT, fin cykel, den blev skiftet med drengedrømmen. Triumph 1969 us jubilæums model med 2 karborater og guld stafferinger. med en Den blev skiftet ud med en Yamaha 650 en kineser bonevil, den var jeg skuffet over, så den blev afløst af en Honda 750 four, med flere kubik og høje knaster, fin cykel med et dejligt bund træk. Den blev solgt til fordel for en Odder vogn. I mit “voksne” har jeg kørt Ducati i og BMW endnu ikke en GS, men hvem ved? Jeg blev medlem af VFR klubben i forbindelse med en Norges tur. Jeg sætter stor pris på sammenholdet og fællesskabet.